Շարունակվող առաքելություն

«Նանսենի գործը Ավետարանի շարունակությունն է» Նանսենը մեծ էր որպես բևեռախույզ, ավելի մեծ` որպես գիտնական և է°լ ավելի մեծ` որպես մարդ: Հարոլդ Սվերդրուպ Նանսենը մարդկության խիղճն էր փորձում մշտարթուն պահել և գործում էր խղճի թելադրանքով` ջերմացնելով աշխարհն իր հոգու բարության ճառագայթներով:

ՍԱՆ ՍՏԵՖԱՆՈՅԻՑ ՄԻՆՉԵՎ ՄՈՍԿՎԱ

«Վերցրեք մեր ձիերը. մենք կճարենք նորերը: Վերցրեք մեր կանանց. մենք կգտնենք ուրիշներին:

Արդյունքները ոգևորում են և պարտավորեցնում

Լրացավ մեկ տարին, երբ ՏԻՄ ընտրությունների բավականին խճճված թնջուկից դատարանը դուրս բերեց արդարացին` հաստատելով Արայիկ Քոթանջյանի` Քանաքեռ¬Զեյթունի օրինական թաղապետ ընտրվելու փաստը£ Դա շատերի համար գուցե անակնկալ էր, գուցեև` ոչ£ Այսօր արդեն այդ չէ կարևորը, այլ այն, թե ինչպիսի պատասխանատվությամբ է համայնքի գործող ղեկավարը կյանքի կոչում նախընտրական ծրագրերը` ի շահ ազգաբնակչության£ ¬ Թողնենք անցյալն իր տեղում. դա արդեն մի տարվա վաղեմություն ունի, իսկ ծրագրերի մասին… ինչ խոստումներ տրվել են, դրանք արվել են, ինչ միայն արձանագրել ենք որպես կատարելիք գործեր (կամ ծրագրեր` ինչպես ինքներդ եք ուզում ընդգծել), որոնք կատարման ընթացքի մեջ են, վստահ եմ, որ անպայման կիրականացվեն£ Օրինակ` համայնքի ողջ տարածքի բարեկարգումը£ Ով աչք ունի, տեսնում է ինչ է արվում, ով չի ուզում նկատել, մեղքն իր վիզը£ 2007¬ին դուք կտեսնեք ոչ միայն ասֆալտապատված, դյուրընթաց, այլ նաև լուսավորվող փողոցներ. կսկսենք կենտրոնականներից, կշարունակենք ու կավարտենք միջհամայնքային բոլոր ճանապարհների լուսավորումը£ Մայթերի վերանորոգում. համարեք սա ևս մեր ծրագրերի մի կետը£ 20 տարի այս տարածքում այդօրինակ աշխատանքներ չէին կատարվել, հիմա կատարվում են, կատարվել են և դրական գնահատության արժանացել£ Այս տարի սկսեցինք և առաջիկայում շարունակելու ենք բակային մարզահրապարակների կառուցումը` որքան հնարավոր է շատ շենքեր ընդգրկելով դրանում£ Մենք հրաշալի ժամանցավայրեր ունենք, որոնք բոլոր նշանավոր ու ոչ այնքան նշանավոր տոների ժամանակ դեպի իրենց են բերում բնակչության ստվար խավին£ Հույս ունեմ, որ հենց 2007¬ին Դավիթ Անհաղթի պուրակը կդառնա այնպես բարեկարգ ու հրապուրիչ, որ մարդիկ այն կհամարեն համայնքի ամենագեղեցիկ հանգստավայրը£ Հաղթանակ զբոսայգում շատ մեծ աշխատանքներ են կատարվել. 150 քմ տարածք մաքրվել է չորուկներից, բարեկարգ տեսքի բերվել£ Այստեղ մարդկանց մեծ խմբեր են գալիս. նրանք պետք է սիրեն մեր այգին, գտնեն, որ դա է իրենց ամենասիրելի ժամադրա և ժամանցավայրը£ ¬ Թաղապետարանը, հանձին Ձեզ, ծավալուն աշխատանքներ է իրականացնում համայնքի տարածքում գործող կրթօջախներում£ ¬ Դպրոցները բոլորին տեսանելի են, դրանք կան և շարունակում են իրենց առաքելությունը, իսկ մենք փորձում ենք հնարավորինս նպաստել կրթության որակի բարելավմանը:

Դպրոցը` նորոգ, առօրյան` հագեցած

Քանաքեռ¬Զեյթուն համայնքի թիվ 136 դպրոցի պատմության մեջ «սև տարեթիվ» եղավ 1999¬ը, երբ ուսումնական այս կրթօջախը հրդեհի ճարակ դարձավ, և թե° ուսուցիչները, թե° աշակերտները մտածում էին, որ վերջ, դժվար թե նրա հարկի տակ այլևս զնգա երեխաներին դեպի իրեն բերող զանգը` հարազատ ղողանջներով£ Դպրոցի տնօրեն Գրետա Թունյանին ուրիշ մի այլ ողբերգություն այնպիսի հուսահատության չէր հասցրել, որպիսին այդ էր, բայց և չէր պատրաստվում ձեռքերը ծալած նստել¬սպասել կամ, որ ավելի վատ է, հրաժեշտի մահերգ նվագել£ Նա հավատում էր լույսին, որը վերստին բացվելու է£ Ու… բացվեց, և ջահը վառողը եղավ իրանահայ բարերար, գործարար Լևոն Ահարոնյանը£ Հեռուստատեսությամբ պատահաբար լսելով Գրետա Թունյանի ելույթը` իրենց անելանելի վիճակի մասին, նա, հոգու կանչին ունկնդիր, ձեռնամուխ եղավ դպրոցի վերականգնմանը` իրականացնելով այն 2001 թվականին, որը եղավ կրթօջախի երկրորդ ծննդյան տարին£ Հուզմո՞ւնք` քիչ է ասել, երախտագիտությո՞ւն` բարերարն ինքը ստիպում է շրջանցել այդ բառը, հապա ուրիշ ի՞նչ, ինչպե՞ս շնորհակալ լինել£ Այս հարցը դեռ օդի մեջ էր, երբ տնօրինուհու պրպտող միտքը նոր ձեռնարկումներ հղացավ. դպրոցում բացել և կահավորել Պարույր Սևակի և Հովհաննես Թումանյանի անուններով կաբինետներ£ Այնտեղ կանցկացվեն հայոց լեզվի և գրականության դասեր, կթևածի երկու հայ մեծերի բանաստեղծական շունչը£ Առաջիկայում կկենսակոչվի Գ. Թունյանի մի այլ մտադրությունը ևս` ռազմական կաբինետ բացել` իր ամբողջ կահավորանքով հանդերձված£ Վերջերս Բարերարը տիկնոջ հետ, որպես ցանկալի հյուր, եղավ Էջմիածնում, ուր Ամենայն հայոց կաթողիկոս Ն.Ս.Օ.Տ.Տ. Գարեգին Բ Ծայրագույն պատրիարքի ձեռամբ նրանց հանձնվեց հայ եկեղեցու բարձրագույն` «Սբ. Գրիգոր Լուսավորիչ» շքանշան£ Անմոռաց այցի շրջանակներում պատվավոր հյուրը եղավ նաև իր հոգեսան դպրոցում, ուր նրան սպասվում էր հաճելի անակնկալ. այդ օրը, ի պատիվ մեր նորանկախ հանրապետության 15-ամյակի, գեղեցիկ միջոցառում էր դպրոցում, որին հրավիրված էր նաեւ Քանաքեռ¬Զեյթունի համայնքապետ Արայիկ Քոթանջյանը:

Մ Ա Յ Ր Ը

«Յոթը որդով սեղան նստես»` մաղթում ու պատգամում է ժողովրդական իմաստնությունը: Քանաքեռ-Զեյթուն համայնքի բնակչուհի Սիրանուշ Անդրեասյանն իր 10 զավակների հետ «սեղան նստեց», հետո` նույնքան հարս ու փեսաներ համալրեցին համերաշխ այդ ընտանիքը:

Տոն էր մեր բակում

Դեռ ոչ վաղուց շինարարական աշխույժ եռուզեռ էր Քանաքեռ¬Զեյթուն համայնքի Քանաքեռի տեղամասի թիվ 131 շենքի բակում£ Երբեմնի «ամայի», փոշեպատ տարածքում մեքենաներ հայտնվեցին` մարդկանցով, որոնց մի մասը հարթեցնում էր տեղանքը, մյուսը պատեր բարձրացնում, երրորդը շինանյութեր բերում… Բնակիչներից քչերը գիտեին, որ այդտեղ, թաղապետարանի նախաձեռնությամբ, կառուցվում է արհեստական «խոտածածկով» մինի¬ստադիոն, որտեղ կարելի է և° բասկետբոլ խաղալ, և° վոլեյբոլ, և° մանավանդ, ֆուտբոլ, անցկացնել մրցումներ, կազմակերպել «թաղային չեմպիոնատներ»£ Նոր խաղադաշտը համայնքի պատմության մեջ մտավ նրանով, որ օգոստոս ամսին այստեղ հյուր եղավ ֆրանսիական ու համաշխարհային ֆուտբոլի լեգենդ Միշել Պլատինին` գնդակների ընտրանի նվիրելով թաղի մանուկներին£ Իսկ սեպտեմբերի 21-ին Հայաստանի անկախության 15-ամյա տարելիցը առանձին շուքով նաեւ այստեղ նշվեց:

Ինքնատիպ ու գեղեցիկ

Որմնանկարչությունը պրոֆեսիոնալ արվեստում բոլորովին էլ նոր երևույթ չէ և իր դրսևորումներով ոչ այնքան զարմանք, որքան հիացմունք է պատճառում£ Սակայն երբ «պրոֆիի» դերում հանդես են գալիս մանուկները` իրենց վառ, սահմաններ չճանաչող երևակայությամբ, հիացմունքդ կրկին ետ է գնում դեպի զարմանք£ Այսքա¯ն էլ հանդուգն «մարտահրավեր» դասական նկարչությանը… Այս խոհերով համակված` ժամեր շարունակ կարող ես նայել Հայաստանի անկախության 15-ամյակին նվիրված Մինաս Ավետիսյանի անվան կերպարվեստի դպրոցի որմնանկարչական յուրօրինակ ցուցահան դեսին, որը Զեյթունի Ուլնեցի փողոցի արդեն երկրորդ պատն է զարդարում:

Շեքսպիրյան հայկական թատրոնը Բրա°վո, Խանդիկյան...

Ժամանակի տիեզերական անսահմանության մեջ մի ակնթարթ տևող մարդկային անցողիկ կյանքի ունայնությունն են խորհրդանշում Վիլյամ Շեքսպիրի «Մակբեթ» ողբերգության ներկայացման առաջին համր տեսարանները Հր. Ղափլանյանի անվան դրամատիկական թատրոնի բեմում` իրենց երկրային կարճատև գոյության ընթացքում վաղնջական ժամանակներից ըստ էության շարունակ Սիզիփոսի քարն են տեղափոխում թե° ծաղրածուն, թե արքան… Բեմականացման հեղինակ Արմեն Խանդիկյանը, մինչև բուն պիեսին անդրադառնալը, մտահղացել է յուրօրինակ մի նախերգանք մարդկային հզոր կրքերի, Չարի և Բարու փոխներթա փանցման, հարատև պայքարի մասին հանճարեղ անգլիացու չհնացող պատմությանը£ Սկսվում է բեմական խորհրդանշական անսովոր եռուզեռ, որում ներգրավվում են ներկայացման մեջ ընդգրկված բոլոր դերակատարները` անսպասելիորեն անշարժանալով որոշակի դիրքերում£ Կիրառված կինեմատոգրաֆիական հնարքները, լուսային, գունային ու ձայնային էֆեկտները ուշագրավ ու իմաստալից են դարձնում այս ինքնատիպ նախերգանքը, ներկայացվելիք պատմությանը լավատեղյակ հանդիսատեսին ներշնչում, որ ինքը ականատեսն է լինելու գեղանկարչական խոհուն մտածողությամբ արված թատերական հանդիսության£ Շուտով գոհունակ ժպտում է նաև ավանդապահ հանդիսատեսը` սկսվում է ներկայացումն ըստ շեքսպիրյան տեքստի, և բեմական գործողությունը վայրկենապես ստանում է բնականոն ընթացք£ Նկատելի բեմադրական ինչ¬ինչ փոփոխությունները ամենևին չեն խաթարում հանրածանոթ ստեղծագործության հստակ ու խորը մեկնաբանությունը, դարերի խստապահանջ փորձությանը դիմագրաված ենթատեքստային խորունկ շերտերի բացահայտումն ու շեշտադրումը£ Փոքր¬ինչ այլ կերպ են ընկալվում վհուկները£ Որպես եթերային հմայիչ ոգիներ ներկայացնելով ավանդաբար որպես գարշելի արտաքինով արարածներ պատկերացվող վհուկներին, բեմադրիչը նրբանկատորեն սրել է հակադրամիասնությունը Գեղեցիկի ու Այլանդակի, Բարու ու Չարի միջև` այդպիսով հեռավոր զուգահեռ անցկացնելով սատանայի այդ սպասավորների և լեդի Մակբեթի միջև, միաժամանակ արտասովոր քնարականություն հաղորդելով ողբերգական իրադարձություններով ներծծված բեմական պատումին£ Այսօրվա հեռվից մանկամտություն կլիներ հավատալ այդ գերբնական արարածների ռեալականությանը, բայց և` մարդկային արատավոր էությանը միանգամայն բնորոշ են շեքսպիրյան վհուկների երբեմն արտառոց, հաճախ անհեթեթ, սակայն միշտ ստոր ու չարանենգ դրսևորումները, ձգտումներն ու երազանքները£ Եթե կուզեք, այդ վհուկները կամ ոգիները խտացումներն են մարդկանց ներթաքույց արգահատելի նկրտումների, որ իրենց հրեշավոր, անկանխատեսելի ողջ խորքով ի հայտ են գալիս արտակարգ հանգամանքներում` ապշահար անելով անխտիր ամենքին` ստնտուից մինչև ռազմի դաշտում բազմիցս փորձված զինակցին, երբեմն հենց իրենց` սատանայական կախարդական ոլորապտույտում ջանասիրաբար փառքի դափնիներ ու աննախադեպ երջանկություն որոնող մութ ուժերի «ակամա» ձեռնածուներին, որ գիտակցելով կամ կանխազգալով սեփական մոտալուտ կործանման անխուսափելիությունը, այդուհանդերձ չեն ապաշխարում, չեն փորձում փրկել, մաքրել իրենց երբեմնի բարի համբավը, անունը, հոգին այլանդակության զազրելի ժանգից… Բեմադրիչի կողմից գտնված է բանալին, որով ամենաընդհանրական, բնութագրական կողմերով անձնապես կերպավորվում են Մակբեթն (Արթուր Ութմազյան) ու իր չքնաղատես կինը (Լիլիթ Մեսրոպյան), նրանց մարդկային նկարագրերն ու պիեսի հիմնական ասելիքը համոզչականորեն ամբողջացնող մյուս բոլոր գործող անձանց կենսականորեն հիմնավորված բեմական մարմնավորումները£ Հնարամտորեն համակարգելով դերասանախմբի կատարողական ներուժը` Խանդիկյանը լեդի Մակբեթի ոգեղեն չարության տպավորիչ արտահայտչականությանը հասնում է` ընդգծելով նրա հոգեհարազատությունը Չարի ու Բարու միջև տարուբերվող անհատների փառասիրական կրքերը միտումնավոր բորբոքելով նրանց կործանման դատապարտող օդեղեն վհուկների հետ£ Լուիզա Ղամբարյանի, Նաիրա Շահիրյանի, Լուսինե Հարությունյանի ոգիները, Գոհար Իգիթյանի Հեկատեն, որ առաջին հայացքից հավերժահարսեր են թվում, իրենց բեմական դրսևորումներով մեծապես նպաստում են լեդի Մակբեթի նկարագրի ամբողջացմանը` Լիլիթ Մեսրոպյանի հետ միասին ստեղծելով գեղեցիկ կաղապարում ներամփոփված Չարի հավաքական կերպարը£ Այս յուրատեսակ հուշկապարիկների համերաշխ դաշնությամբ ու կախարդանքով Մակբեթի անչար էությունը հետևողականորեն նենգափոխվում է` իշխանատենչության ձգտումների անսպասելիորեն բավարարման երևութականությամբ շոյելով նրանում բռնկված անսահման փառասիրությունը, միաժամանակ նախապատրաստելով անփառունակ, շուտափույթ վախճանը` չարյաց հերթական խրախճանը£ Եվ կնոջ ու ոգիների չար կախարդանքով Դունկանի քունը մորթած Մակբեթը, որ ինքն իր արածից սոսկում է, շատ շուտով վերածվում է անսիրտ դահճի` արյունով ու խարդավանքով ձեռք բերած գահը պահպանելու մոլուցքով բռնված արյունռուշտ գազանի, որ իր երազած համեղ պատառը լիարժեք վայելելու համար անխնա հոշոտում է բոլոր ենթադրյալ հավակնորդ ներին` ինքն էլ իր ստոր կրքերի զոհը դառնալով£ Այսպիսին է Արթուր Ութմազյանի Մակբեթը£ Թող որ շեքսպիրյան հանրահայտ հերոսների ավանդական ստերեոտիպերից կառչած հանդիսատեսը ճանաչված դերասանի այս կերպավորումը ոչ մի կերպ չկամենա հարմարեցնել իր կաղապարված գնահատման չափանիշներին£ ՀՀ ժողովրդական արտիստի Մակբեթը հարազատ է շեքսպիրյան նկարագրին և հատկապես աչքի է ընկնում խոսքի հստակությամբ, որ միաձուլվելով հոգեբանական խաղի պոռթկումներին` որոշ կիզակետային դրվագներում յուրովի խորացնում է ներկայացման զգացական¬խոհական ընկալումը£ Կարևորը` առանց կեղծ պաթոսի ու լալկանության£ Իրենց խաղացած երկրորդական թվացող հերոսներին կարևորելու վարպետությամբ փայլում են Ռոբերտ Հարությունյանն (Դունկան) ու Հովհաննես Բաբախանյանը (Մակդուֆ)` ոչ մի կեղծ նոտա, անհարկի սեթևեթանք£ Բեմադրական խնդիրների համարժեք կերպարային զգացողությամբ են ներկայանում Ռուբեն Կարապետյանի Բանքոն, Գրիգոր Խաչատրյանի Մալկոլմը, Վահագն Գալստյանի ծաղրածուն, Էդուարդ Գասպարյանի մարդասպանը, Հովհաննես Թեքգյոզյանի լրաբերը…Շատերը£ …Հարգում եմ խորին ակնածանքը, որով Դրամատիկական թատրոնում վերաբերվում են Շեքսպիրին£ Մեծ ողբերգասացի երկերի բեմականացումների Հրաչյա Ղափլանյանի հաստատած («Ռիչարդ 3¬րդ», «Կարմիր և սպիտակ վարդերի պատերազմը») գեղեցիկ ավանդույթը պահպանելով` թատրոնի գեղարվեստական ղեկավար Արմեն Խանդիկյանը («Համլետ», «Հուլիոս Կեսար», «Ռոմեո և Ջուլիետ») երբեք չնսեմացրեց Վերածննդի հսկայի գրական ժառանգության արժեքը, չփորձեց այդ գոհարները մասմասել` ծառայեցնելով դրանք իր բեմադրական քմահաճույքների բավարարմանը£ Հանրահայտ ողբերգությունները իր գեղագիտական նուրբ մտածողությամբ թատերականացնելիս կարողացավ դրանցում ճանաչելի դարձնել մերօրյա աղերսները, հնարամտորեն օգտագործել փոքր բեմը, ուղղորդել դերասանախմբի կատարողական ողջ պոտենցիալը շեքսպիրյան խորունկ խոհականությանը համարժեք կենսափիլիսոփայական մեծ ընդհանրացումների կենդանի, ներգործուն մարմնավորմանը` պատմական կոնկրետ ժամանակաշրջանի թատրոնական պատրանքն ապահովող բեմական միջավայրում£ «Մակբեթի» բեմադրությամբ հուսալիորեն ամրապնդվում են հայ թատրոնի շեքսպիրյան ավանդույթները, որոնց նկատմամբ, չգիտես ինչու, անարդարացիորեն մարել է այսօր գործող մյուս թատերախմբերի հետաքրքրությունը£ Բրա°վո, Խանդիկյան£ :

ՎԱՍՏԱԿԱԾ ՏԱՐԻՆԵՐ

Դերենիկ ՄԱՐՏԻՐՈՍՅԱՆԻ դերասանական հակումներն ու բեմի նկատմամբ ցուցաբերած հետաքրքրություններն ի հայտ են եկել դեռևս դպրոցական տարիների վաղ շրջանում: Երրորդ-չորրորդ դասարաններում բանաստեղծություն, հեքիաթներ էր կարդում գրական-երաժշտական հանդեսների ժամանակ, հետո հայտնվեց տեղի պիոներ տան թատերախմբում իբրև «առաջատար դերասան»:

ԱՆՈՒՂՂԵԼԻՆԵՐԸ

Արմատականների առանձին շրջանակներում հակակրիմինալ տրամադրությունների որոշակիացման փորձերը շուրջ մեկ տարի առաջ կայացած սահմանադրական հանրաքվեին հաջորդող ընթացքի միակ իրողությունն են, որի շուրջ ընդդիմությունը դարձյալ ձգտում է միավորվել: Դժվար չէ կռահել, որ հակաքրեական տրամադրությունները տվյալ դեպքում բանակցելու ու համագործակցելու ավելի շուտ առիթ են և ոչ թե պատճառ:

Մակերեսում ՄԱԿ-ը, խորքում` հարցականներ

Հայաստանին առնչվող վերջին կարևոր իրադարձությունները թվարկելիս և գնահատելիս, թերևս, կարելի է դիմել հին ու հայտնի ոճին` արձանագրելով երկու նշանակալից իրադարձություն. մեկը` «լավ», մյուսը` «վատ»: Լավն այն է, որ Հայաստան այցելեց Եվրամիությունում մեծ դերակատարություն ունեցող, Եվրոպայի խոշորագույն տերություններից մեկի` Ֆրանսիայի նախագահ Ժակ Շիրակը:

Արժե՞ քաղաքականանալ` ընտրախոստումներին հավատալով

Քաղաքական դաշտը ոչ մի կերպ չի ամբողջականանում` գոնե ընտրություններին որոշակի դիմագծով ներկայանալու համար: Անկեղծ ասած` փաստն ուշագրավ է առաջին հերթին չափազանց տարօրինակ լինելու պատճառով:

Բա ասում էին` սպառվել են

Մինսկի խմբի ռուսաստանցի համանախագահ Յուրի Մերզլյակովը հայտարարել է, որ ԼՂ հարցով բանակցությունների հերթական փուլում հակամարտող կողմերին ներկայացվելու է նույն Բուխարեստյան համաձայնագրի փոփոխված տարբերակը: Հետաքրքիրն այն է, որ դեռ մեկ ամիս առաջ Մինսկի խմբի ԱՄՆ համանախագահ Մեթյու Բրայզան հայտարարել էր, որ միջնորդների երևակայությունն այլևս սպառված է:

Նախընտրական բյուջե և ոչ միայն

Էկոնոմիկայի օրենքն է` եթե կա տնտեսական աճ (իսկ դա մեզանում երկնիշ թվի տեսք ունի), հարկային եկամուտներն ավելանում են, ինչը և բյուջեն լցնելու թերևս ամենալայն խողովակն է: ՀՀ 2007 թ. պետբյուջի նախագիծը, որն արժանացել է կառավարության հավանությանը, շուտով կներկայացվի ԱԺ:

Յոթ երգ, յոթն էլ քաղաքապետի հատուկ ուշադրության մասին

Քաղաքապետարանի մշակույթի, երիտասարդության և սպորտի վարչության նորանշանակ պետ Կամո Մովսիսյանի` լրագրողների հետ առաջին հանդիպումը մեզ հիշեցրեց այն ժամանակները, երբ «արհեստավարժ» արտահայտությունն օգտագործվում էր հումորի և հեգնանքի երանգներով£ Ով չգիտեր, իմացավ, ով էլ գիտեր, ավելի լավ իմացավ (թեեւ հասկանալի չէր` որքանով է կարևոր իմանալը, մանավանդ կարևորություն ներկայացնող տեղեկատվության խիստ պակաս կար), որ սույն վարչությունը «համակարգում է քաղաքի 12 երաժշտական դպրոց, 6 մարզադպրոց, 3 թատրոն, 1 գրադարան» … և այլն, և այլն£ Նորանշանակ պետը իր պաշտոնավարման սկզբում կարևոր էր համարել ծանոթանալ մինչ այդ տեղի ունեցած մշակութային իրադարձություններին` հավանաբար նպատակահարմար գտնելով դրա°նք մատուցել լրագրողներին£ Ասենք` «Ծիրանի փառատոն Մոսկվայում կամ Հունգարիայի Շոպրոն քաղաքում երևանցու և շոպրոնցու արձանների բացում»£ Բա ո¯նց մեծ չհամարել և մատուցման արժանի սույն իրադարձությունը, երբ դրան մասնակցել է Երևանի քաղաքապետարանի պատվիրակությունը£ Թեև դրանք 3-4 ամսվա վաղեմության միջոցառումներ են, բայց հո մարդը մեղավոր չէ՞, որ ինքը նոր է պետ դարձել ու նոր է իմացել այդ մասին£ Եվ հետո, ի՞նչ վատ բան է լավ բաների մասին էլի մի անգամ խոսելը£ Անցածը` անցած, բանախոսը ներկա ասելիք էլ ուներ£ Հոկտեմբերի 13-14¬ը տոնվելու է Երևանի օրը£ Հյուրեր են սպասվում տասը երկրներից, «հատկապես Ռուսաստանից և Մադագասկարից»£ Այս հարուստ տեղեկատվությանը հաջորդեց լրագրողի հարցը. «Ին՞չն է փոխվելու այս տարվա տոնակատարության արարողակարգում, ի՞նչ նորություն է լինելու»£ Պարզվեց` նորն այն է, որ այս տարի «անձամբ քաղաքապետն իր հսկողության տակ է պահելու, որ ճոխ լինի, ավելի լայն և ավելի լավ լինի £ Ով ինչպես ուզում է հասկանա` լայնն ու լավը ինչին են վերաբերում£ Կարևորը` բոլորը իմանան, որ քաղաքապետն անձամբ վերահսկում է և ուզում է, որ մայրաքաղաքի տոնն այդպիսին լինի` «ավելի ճոխ, ավելի լայն ու լավ»£ Խաղահրապարակների մասին հարցի պատասխանը նույնպես քաղաքապետի «օգնությամբ» էր. «խաղահրապարակները քաղաքապետի ուշադրության կենտրոնում են»£ Ի՞նչ ասեր, եթե ավելին չգիտեր, ավելիին տեղյակ չէր£ Մարդը յոթ երգ գիտեր, յոթն էլ քաղաքապետի «հատուկ ուշադրության» և «անձամբ վերահսկելու մասին»£ Մեզ մնում էր մեր իրավունքների շրջանակներում բանախոսին հարցնել. ¬ Մասնագիտությամբ Դուք ո՞վ եք£ ¬ Միջազգային տնտեսական հարաբերությունների մասնագետ, սակայն մշակույթը, սպորտը (երևի երիտասարդությունն էլ, մանավանդ շատ երիտասարդ է ¬ Ս. Մ.) շատ հոգեհարազատ են£ Նման պատասխանից հետո, հավանաբար, լրագրողների մեջ մարեց Կ. Մովսիսյանին հարց ուղղելու ցանկությունը£ Համենայն դեպս, հարցեր չեղան£ Մշակութասեր¬մարզասեր¬երիտա սարդ Կամո Մովսիսյանի ասուլիսը այս պատասխանով էլ ավարտվեց£ :

Սերժ Սարգսյանի գլխավորած պատվիրակությունը մեկնեց Հունաստան

ՀՀ նախագահին առընթեր ազգային անվտանգության խորհրդի քարտուղար, պաշտպանության նախարար Սերժ Սարգսյանի գլխավորած պատվիրակությունը աշխատանքային այցով մեկնել է Հունաստան: Հունաստանի պաշտպանության նախարար Էվանգելոս Մեյմարակիսի հետ հանդիպման ժամանակ քննարկվել են հայ-հունական ռազմական համագործակցությանն առնչվող երկկողմ հետաքրքրություն ներկայացնող մի շարք հարցեր:

ԱՎԱՆԳԱՐԴԻԶՄՆԵՐ\'.

Ժողովրդի «երգը» Տերյանի հանգով Պտտվիր, պտտվիր, կրիմինա°լ, Դժվար չէ քո գաղտնիքն իմանալ: ... Պարում են խելագար խնջույքում Երեկ` նա, այսօր` նա, վաղը` նա... Թարս ստացվեց Հակառակ ընդդիմադիրների ենթադրությունների, ոչ թե Հայաստանի իշխանությունները... «Հա°յ դե Փարիզ», այլ Ֆրանսիայի իշխանությունները... «Հա°յ դե Երևան»:

ԱՍԵՄ` ԲՈՑ ԿԼԻՆԻ, ՉԱՍԵՄ` ԽՈՑ ԿԼԻՆԻ

Ամիսներ շարունակ Երևանն անհամբեր սպասման մեջ էր: Բազմիցս կրկնվող լուրերն ու գովազդները ավետում էին մեր լավագույն բարեկամ Ժակ Շիրակի և աշխարհահռ չակ հայի` Շառլ Ազնավուրի գալուստը:

ՎՈՒԱՄ-Ը ՁԳՏՈՒՄ Է ԱԶԱՏՎԵԼ ՌՈՒՍԱԿԱՆ ԽԱՂԱՂԱՊԱՀՆԵՐԻՑ

Վերջերս Նյու Յորքում կայացած ՄԱԿ-ի Գլխավոր Ասամբլեայի նիստում ռուսաստանյան ներկայացուցիչները վրացական, ուկրաինական, ադրբեջանական և մոլդովական իրենց գործընկերների հետ փոխանակեցին մի շարք անաչառ հայտարարություններ: Ինչպես գիտենք, վերոհիշյալ երկրները համալրում են ՎՈՒԱՄ կազմակերպության շարքերը` որպես ժողովրդավարության և տնտեսական զարգացման դրոշակակիրներ:

Չկա կատու մութ սենյակում

Հայաստանի քաղաքական կյանքում վերջին շրջանում այլևս անթաքույց է նախընտրական լարվածությունը£ Սակայն ՀՅԴ խմբակցության անդամ, ԱԺ պատգամավոր Սպարտակ Սեյրանյանը, առկա զարգացումները դիտարկելով որակական¬տրամաբանական տեսանկյունից, ըստ էության, փոփոխություններ չի նկատում£ Ըստ նրա, պատճառը ոչ թե քաղաքական ուժերի դրսևորած պասիվությունն է, այլ, ինչպես մեկնաբանում է նա, այդ ուժերը չեն ցանկանում բացել իրենց զինանոցը, իսկ զինանոց, ըստ նրա, որպես այդպիսին չկա£ Նրա կարծիքով` քաղաքական ուժերի գաղափարական ու ծրագրային պայքարը կհետաձգվի մինչև մյուս տարվա սեպտեմբեր£ Մինչ այդ, տիրող գաղափարական դաշտում կձևավորվի այլընտրանքը, որն, ըստ էության, ոչ թե արհեստածին է, այլ, ինչպես մեկնաբանում է Սպարտակ Սեյրանյանը, բնական երևույթ, որը պայմանավորված է 2 գործոններով£ Դրանցից մեկը գաղափարական դաշտում եղած դատարկությունը լրացնելն է, մյուսը` կուսակցությունների` ծրագրային նմանության հիման վրա, հնարավոր միավորումներ ստեղծելը£ Վերջինին, սակայն, հաճախ թույլ չեն տալիս հասնել ամբիցիաների բախումները£ Դաշնակցական պատգամավորն ընդգծեց ՀՅԴ¬ի մասնակցությունն ու նպաստը տարաբնույթ խնդիրների լուծման ժամանակ (կաշառակերության դեմ պայքար, տարբեր օրինագծերի քննարկումներ)£ Թերևս նմանատիպ խնդիրներ լուծելիս նրանք կգտնեն գաղափարակիցներ, իսկ գաղափարական մրցակիցնե՞ր… Շատերը որպես այդպիսին համարում են ՀՀՇ¬ին£ Վերջինս չի մտահոգում ՀՅԴ¬ին. Սպարտակ Սեյրանյանը քաղաքական յուրաքանչյուր ուժի համար մրցակից ունենալը համարում է սովորական… Ինչևէ, քաղաքական կանխատեսումներ անող դաշնակցական գործիչը ոչ հեռու ապագայում բոլորիս հետ միասին էլ կհամոզվի իր պնդումների ճշմարտացիության կամ սխալ լինելու մեջ… :

Ոստիկանական մահակների ուղեկցությամբ

Ախալքալաք . «Միասնական Ջավախք» ժողովրդավարական դաշինքը իր նախընտրական քարոզարշավի շրջանակներում այցելել է Ախալքալաքի շրջանի Մեծ Խորենիա գյուղ:

ՕՋԱԽԻ ԱՎԱՆԴՈՒՅԹԸ` ԲԱՐՈՅԱԿԱՆ ԺԱՌԱՆԳՈՒԹՅՈՒՆ

Զորամիավորման հրամանատար Լևոն ԵՐԱՆՈՍՅԱՆԻ համար ամենակարևորը հայ տղամարդու ավանդական կերպարին հավատարիմ մնալն է, իսկ այդ կերպարը, նրա կարծիքով, բնորոշվում է պատվախնդրությամբ, ազգասիրությամբ, կամքով, շռայլությամբ, օջախը` շեն, ընտանիքը` հարգված ու ամուր պահելու պատրաստակամությամբ: