Հա՞ որ....


Նախորդ շաբաթ մայրաքաղաքում տեղի ունեցած` երթուղային միկրոավտոբուսի խոշոր վթարից հետո, ըստ տեղեկությունների, Երևանի քաղաքապետարանի տրանսպորտի վարչությունը թարմացրել է երթուղայինների շահա·ործման անվտան·ության խնդիրը: Հայտնի է, որ ·ազի երկաթյա բալոնների շահա·ործումը միշտ է ար·ելված եղել, բայց քանի որ դրանք ավելի էժան արժեն, ·ծատերերը դեռ էն ·լխից այս տարբերակն են ընտրել` մարդկանց կյանքը վտան·ելը ստորադասելով իրենց շահին: Առանց բացառության` մայրաքաղաքիս բոլոր երթուղիներում շահա·ործվող տրանսպորտը ներկայումս մետաղյա բալոնների հույսին է: Ավելին, մեկ երթուղայինի «·ազաֆիկացումը» մոտ 1000 դոլար արժե: Եթե հաշվի առնենք, որ յուրաքանչյուր երթուղում 20-30 մեքենա է շահա·ործվում, ապա դժվար չէ պատկերացնել, որ ծախսերից մշտապես խուսափած ·ծատերերը երթուղային ողբեր·ությունից հետո էլ հնարավորն անելու են` ավելորդ շռայլումները «ջրելու» համար: Բայց ասում են, թե այս ան·ամ քաղաքապետարանն էլ է վճռականորեն տրամադրված: Եվ մշտապես օլի·արխ-·ծատերերին ընդառաջած այս կառույցը հիմա վերջիններիս հասկացնում է, որ բարեկամությունը` բարեկամություն, սակայն այսուհետ պատասխանատվությունն էլ միակողմանի չի կարող լինել: Գծատերերը դա կհասկանա՞ն